19 feb. 2012

Colera 5950, tabara 4

( 16 ianuarie, ziua 7, Colera 5950m ) Pana aici sunt date 3 ore, am facut 3 ore si jumatate si bineinteles, am ajuns pe ninsoare.
Pana in Colera la 50 m diferenta de nivel este Berlin, aici am gasit o casuta de lemn dar avea zapada inauntru, fara usa, am crezut ca este cosul de gunoi al taberei. In schimb, Cristi a vazut in ea ce nu am vazut eu, LUX. Cu putin efort a scoz zapada, din 2 blocuri de gheata a facut usa, si asa avea un adapost in care statea in picioare, la aproape 6000m.
Cum am ajuns am inceput sa facem apa, ziua de 17 era data de meteorologi cea mai buna zi de varf, asa ca am inceput sa ne pregatim pentru cataratul varfului a doua zi.
Ninsoarea care a inceput, s-a transformat in furtuna care a tinut aproape 24 de ore, toata noaptea ne-a apasat cortul si ne-a bagat zapada in cort pe la toate cusaturile. Dimineata am scos capul din cort, nimeni nu urca iar soarele nu se vedea, asa ca m-am bagat la loc incercand sa ma odihnesc.
Statiile au ramas fara baterii si astfel nu am stiut de Cristi si Jhon, ca sunt in Berlin la 50m de noi, incercand si ei pe 18 varful pe ruta clasica. Zapada care a cazut in ultimele zile facand imposibil traseul pe care ei vroiau sa il abordeze ( Polish Glacier ).
Cortul nostru fiind plin de zapada, am mers la una din cele mai mari expeditii care avea un cort dom aici sa le cerem adapost. Astfel in ziua de 17 ianuarie, ziua 8, am dormit in cortul bucatarie al celor de la INKA, care mirosea ingrozitor a benzina, dar nu era momentul sa fim mofturosi.
Am topit zapada, am mancat un sfert de plic cu supa de altitudine si am incercat sa dormim.

Niciun comentariu: