31 dec. 2016

Laguna Santa Rosa - Laguna Verde


   Ziua a început cu Zoro, vulpoiu cerşetor din deşert, pe care l-am întalnit acum 4 ani şi în tabăra 2 pe Ojos del Salado şi care tare curios sunt din ce trăieşte.





  Chilieni ne-au mai făcut o surpriză, din cei aproape 80km pentru ziua de azi, peste 30 au fost pe asfalt nou nouţ. Problema a fost vântul din lateral, care, fără să ştiu sigur, eu zic că bătea cu peste 100km/h. Viteza maximă pe GPS a fost 66km/h, când am atins viteza asta, vântul plimba nisipul pe lângă noi cu aceeaşi viteză cu care treceam noi pe lângă punctele fixe.



 
   Tot vântul este şi motivul pentru care mergeam aplecaţi, altfel ne dădea grămadă. Nu am întâlnit nimic omenesc, maşină aşezare sau oameni, exceptând şoseaua, puteam foarte bine să fim...pe lună. 
 






   Am preferat să înnoptăm în refugiul Claudio Lucerno în loc de refugiul Laguna Verde, chiar dacă aveam apă caldă termală înăuntru, baraca avea lipsă un perete şi apa sărată din lac, spulberată de vânt, udase totul înăuntru.




 A patra zi, cca 80km, dintre care 30 pe asfalt, probleme: vântul, vântul care bătea tare şi vântul care bătea extrem de tare aproape tot timpul. Drumeţul de la Pegas perfect.

Niciun comentariu: