28 aug. 2012

Kas

 
Kas, un oras port, la aproape 200km de statiunea Antalya, neatins inca de turismul de masa dar care iti ofera o multitudine de oferte pentru cazare, majoritatea afaceri de familie.

 




Zona este foarte cunoscuta pentru scufundarile in apa de turcuaz, plina de vietati, asa ca am am acceptat o oferta, scandalos de ieftina si pentru 20 de minute... am speriat pestii.






Sincer, fara echipamentul de scufundat, doar cu cel de snorkeling, am reusit sa vad mult mai multe vietuitoare in apa, inclusiv o broasca testoasa de peste un metru diametru, pe care am urmarit-o in liniste si de la distanta mai bine de 30 de minute. Una peste alta, locatia a fost superba, apa ideala de balacit ( mai ales noaptea ), mancarea delicioasa ( nu e de mirare ca am imprumutat atatea mancaruri de la ei ), preturile in schimb... ma rog, pentru cat de faina este zona, se merita fiecare banut.

Niciun comentariu: