7 apr. 2013

Zanzibar

 
   Dupa nenumarate aventuri care ne-au pus nervii la incercare, in sfarsit, ajungem pe plaja unde trebuia sa ne rasfatam pentru urmatoarele cateva zile, doar ca, apa era la peste 500m in larg.
   Stiam de flux si reflux, dar sa mergi 500-600m pana la apa ( e drept ca de 2 ori pe zi apa era la 5m de usa noastra ), preturile in raport cu calitatea serviciilor oferite si localnicii care aveai impresia ca vor sa te pacaleasca tot timpul, m-au facut sa ma intreb, de ce ar veni cineva aici.
   Zanzibarul este unul din cei mai mari exportatori de alge marine, totusi, cat am stat acolo nu am mancat niciodata ( nu stiau sa le gateasca ), timp de sapte zile cat am stat pe aceasta INSULA, am mancat doar de doua ori peste ( invariabil, singurul fel de mancare era pui cu cartofi prajiti ), iar timpul de servire era intre minim o ora si jumatate si doua ore si un sfert.

 









 
 


 
   Nu pot sa spun ca nu mi-a placut deloc, aici am gasit cel mai fin nisip, cea mai limpede apa si de departe cea mai calda, dar de intors nu ma mai intorc, pur si simplu nu mi-au placut oamenii.

Niciun comentariu: