23 aug. 2013

Elbrus

    Gașca năzdrăvană la primul contact cu motivul pentru care se afla aici, țîța stîngă, sau Elbrus 5642m. Toți își fac proiecții ale traseului, pana sus, pe sfîrc, in timpul unei ture de încălzire pe Cheget ( fără nicio legătura cu aclimatizarea, dar foarte pitorească ).
 


  
   Am avut varianta de a dormi în cort, la Priut 4300m și de a fi mai bine aclimatizați, dar ne-a fost greu să renunțăm la confortul oferit de "butoaie" și mîncarea celui mai fain bucătar, Achim.




Motivul pentru care Prometeu a fost legat pe vîrful Elbrus de către Zeus: focul.


   După două zile, în care am încercat mai mult decît am reușit să ne aclimatizăm, pe 24 iulie, la 4 dimineața, pe un vînt îngrozitor, am plecat de la stîncile lui Pashutov 4800m către vîrf, așteptîndu-mă la dureri de cap. Orice părticică de piele neacoperită, era pur și simplu sablată de vîntul care viscolea zăpada.  În șa, am avut un moment în care am vrut să mă întorc, dar mulțumită unei pastile miraculoase ( mulțumesc ) și a două căni de ceai cald, mi-am revenit și pînă pe vîrf totul a fost perfect.













 
   Mulțumesc la toată gașca, pentru că toți sunteți foarte faini și năzdrăvani, motiv pentru care expediția a ieșit atît de bine. Peter de la 1001 Adventures, jos pălăria pentru organizarea și gestionarea impecabilă. 

Niciun comentariu: