22 iul. 2008

Creasta Papusa-Iezer



Chiar daca ajungi pe intuneric in Voina unde lasi masina, drumul pana la Cuca este usor si frumos, iar la cabana te asteapta un ceai cald.


A doua zi, trebuie sa pleci de dimineata pentru a reusi sa strabati toata creasta Papusa- Iezer asa ca la 8 eram deja in traseu iar la 9 ieseam din padure.
Din pacate, imediat cum am iesit din padure am intrat in ceata prin care nu vedeai mai mult de 5-6 metri si, desi stiam traseul, l-am ratacit de cateva ori. Ceata avea sa dureze toata ziua cu pauze foarte scurte in care se mai risipea putin aratandu-ne peisaje incredibile.


Poate ca am fost aici de zeci de ori dar niciodata nu am vazut atatea turme de oi intr-o singura zi, si normal, atatia caini. Au fost multe momente cand ne trezeam inconjurati de 7-8 caini care ne latrau si sareau sa ne muste pana venea ciobanul sa-i linisteasca dupa care veneau sa ne miroase ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.

La refugiu am ajuns pe la 6 seara, tocmai cand se limpezea cerul de nori, mai erau cateva corturi si o chitara care ne-a facut sa uitam repede de oboseala.
In departare se vede Piatra Craiului luminata de apus iar jos sub noi, refugiul Iezer ( care este intr-o stare foarte buna) si lacul glaciar Iezer.

Niciun comentariu: